tag:blogger.com,1999:blog-3067107292258901764.post8280987523127911081..comments2024-02-25T10:21:31.082+02:00Comments on ZUBI'S CORNER: Laadusta ja sen puutteestasuvi / zubiscorner.blogspot.fihttp://www.blogger.com/profile/16501961847018327515noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-3067107292258901764.post-81476626856797005822013-06-19T07:45:59.199+03:002013-06-19T07:45:59.199+03:00Voi ei! Kurja kuulla ja valitettavan tutulta kuulo...Voi ei! Kurja kuulla ja valitettavan tutulta kuulostaa. Mehän saatiin korjausyritysten jälkeen kokonaan uusi kuomu, joka on pysynyt kyllä hyvin, MUTTA eilen se napsahti tuosta vain sijoiltaan pari kertaa. Joten valitettavasti joudun taas menemään Vauvatalo Johannaan, vaikka en tosiaankaan haluaisi enää kyseiseen kauppaan jalallani astua. :( suvi / zubiscorner.blogspot.fihttps://www.blogger.com/profile/16501961847018327515noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3067107292258901764.post-9109653211775926052013-06-18T14:28:08.024+03:002013-06-18T14:28:08.024+03:00Minulla on myös ollut ongelmaa Emmaljungan kanssa ...Minulla on myös ollut ongelmaa Emmaljungan kanssa ja Lastentarvike Johannan kanssa. Ostin City Crossit uutena syksyllä ja sain ne marraskuun lopulla. Heti ensimmäisellä kauppareissulla takarenkaista irtosi se muovinen keskiö. Lopulta koko lukkomekanismi antoi periksi. Reklamoin asiasta heti ja näitä keskiöitä liimattiinkin huollossa jopa 2 kertaa eivätkä ne pysyneet muutamaa metriä pidempään kiinni. Asiakaspalvelu oli huonoa ja minua asiakkaana palloiteltiin mielen mukaan. Luvattiin, että uudet renkaat tulevat parissa viikossa ja kun niitä sitten kyselin niin mitään renkaita ei ollut tulossakaan. Väittivät vielä, ettei valmistajalla ole renkaita nyt ja ei tiedetä koska tulee. Lopulta täysin suivaantuneena otin yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen ja mieheni suoraan ketjun johtoon. Johan löytyi renkaat heti. Kuluttajasuoja-asiamiehen mukaan mulla on kahden korjausyrityksen jälkeen oikeus kaupan purkuun tai kokonaan uudet rattaat tilalle. Minä kuitenkin tykkään noista, joten kun noista jo kerran vaihdetuista renkaista kävi se keskiö taas repsottamaan niin kävin vaihdattamassa uuden renkaan taas tilalle. Tällä kertaa ei pompoteltu enää. Saas nähdä vain kuinka kauan nuo keskiöt tällä kertaa pysyy kyydissä. Myyjäliikekin vain sanoi, ettei he voi taata, että pysyvät kiinni. Eli onpa "loistavaa asiakaspalvelua" raha kyllä kelpaa mutta takuukorjauksen kanssa saakin sitten tapella. (Tämä liike on Espoossa).Se siitä Emmaljungan laadusta ja varsinkin asiakaspalvelusta. Minulla on tätä ennen ollut kahdet Briot eikä niissä ollut koskaan minkäänlaisia ongelmia. Harmittaa, että myin pois Emmaljungien takia. Tuossa rattaat myyneessä liikkeessä en varmasti enää tamän tapauksen ala-arvoisen hoitamisen vuoksi asioi.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3067107292258901764.post-70721914261999125082013-02-28T20:17:47.597+02:002013-02-28T20:17:47.597+02:00Eikös kaikki googleta niitä käyttökokemuksia nykyä...Eikös kaikki googleta niitä käyttökokemuksia nykyään? Minä ainakin! :)<br />Tuo lastenvaatteiden nappiongelma kuulostaa kyllä todella omituiselta ja kurjalta, tosiaan koska ne napit ovat vielä vaarallisiakin. Meidän poitsulla ei ole vielä yhtäkään vaatetta, joissa olisi nappeja - pelkkiä neppareita ja vetoketjuja vain. suvi / zubiscorner.blogspot.fihttps://www.blogger.com/profile/16501961847018327515noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3067107292258901764.post-16564503854082570752013-02-28T20:16:03.840+02:002013-02-28T20:16:03.840+02:00Juu, made in china se on kaikessa. Täytyy nyt kats...Juu, made in china se on kaikessa. Täytyy nyt katsoa mitä noiden rattaiden kanssa vielä tehdään, kunhan se uusi kuomu tulee niin menen taas myymälään. Mulla on varmaan jo kunnon hankalan asiakkaan leima otsassa, mut minkä mä sille voin että ollaan saatu maanantaikappale. :(<br /><br />Yritysten tulisi kyllä kiinnittää extrahuomiota reklamaatioiden hyvään käsittelyyn. Jokainen asiakas ymmärtää, ettei ole jälleenmyyjän tai varsinkaan yksittäisen myyjän vika jos jotain ongelmaa tuotteessa ilmenee, ja kuten sanottu voi olla jopa uskollisempi asiakas hyvin hoidetun reklamaation jälkeen kuin sitä ennen.suvi / zubiscorner.blogspot.fihttps://www.blogger.com/profile/16501961847018327515noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3067107292258901764.post-17426833679451125702013-02-28T15:00:11.691+02:002013-02-28T15:00:11.691+02:00Onpa harmi kuulla että tuotteet eivät vastanneet o...Onpa harmi kuulla että tuotteet eivät vastanneet odotusta. Kyllä niitä ns.maanantai-kappaleita on kaikissa tuotteissa, hinnasta riippumatta, ja ainakin minusta niistä on oikeus saada hyvitystä, jos vika haittaa arkipäivän käyttöä. Tästä muistin, että meillä oli myös Bugiksissa pieni ohjattavuusvika (suoralla ja tasaisella asfalttitielläkin renkaat "viettivät" loivasti vasemmalle). Koska rattaat oli tilattu netistä, ensikertalaisina ei oikein tiedetty, oliko kyseessä kaikille vaunuille tyypillinen ominaisuus, vai olisiko tästä voinut reklamoida johonkin... <br /><br />Kyllä yritysten kannattaisi panostaa hyvin hoidettuun asiakaspalautteeseen. Varsinkin blogiaikakaudella (niin hyvät kuin huonotkin) kokemukset tuotteista leviävät nopeasti, ja kyllä minä ainakin usein googletan muiden ihmisten käyttökokemuksia tuotteista, joissa käytettävyydellä ON väliä. <br /><br />Lastenvaatteissa olen usein ihmetellyt, miten huonosti niissä on napit kiinni. Kalliissakin sisävaatteissa napit irtoavat jo ensimmäisen puolen tunnin käytön aikana, tämän olen huomannut usean vaatteen kohdalla. Onhan se jo turvallisuusriski esim. alle 1-vuotiaalla, joka tunkee kaiken mahdollisen suuhunsa. Ensin ostat kolmenkympin neuleen ja sitten ompelet siitä itse napit paikalleen, jep jep..... Jostain syystä aikuisten neuleissa en ole tätä samaa ilmiötä huomannut. Sannahttps://www.blogger.com/profile/12413394123594511712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3067107292258901764.post-44761128208671463862013-02-28T11:45:59.228+02:002013-02-28T11:45:59.228+02:00Oi ei! NIIN tiedän tunteen.... kyse lienee sekä hu...Oi ei! NIIN tiedän tunteen.... kyse lienee sekä huonosta tuurista että ihan yleisestä tendenssistä: kalliitkin tuotteet tehdään halvalla, jolloin hinnalle ei harmittavan usein enää saa vastinetta.<br /><br />Minusta nuo vaunut kuullostaa siltä että vaihtoon koko roska! Ei pelkkä kuomu vaan kokonaan uudet, jos kerran on noin paljon kaikkia ongelmia: ei pikkuvikojakaan pidä sietää ainakaan tuonhintaisissa jutuissa. Jos ei käy niin sitten kaupan purku: eihän noissa jälleenmyyntiarvokaan pysy (yksi hankinnan perustelu kuitenkin) jos ne rispaantuu silmissä eikä osat toimi ihan kunnolla.<br /><br />Ja tuota asiakaspalveluasiaa olen kanssa miettinyt monen monta kertaa: miksei niitä hoideta kunnolla? Eihän se kaupan tappioksi jää jos tuotteessa on vika... uskomatonta. Itse myös olen hyvin käsitellyn reklamaation jälkeen entistäkin uskollisempi ko. liikkeen asiakas!Maija (StyleC)https://www.blogger.com/profile/10360121735994131490noreply@blogger.com