maanantai 12. maaliskuuta 2012

Was wir alleine nicht schaffen

Naistenpäivän kimppuni

Olen mielettömän kiitollinen kaikista rakkaista lähelläni. 
Miehestäni, joka on aivan varmasti se oikea minulle. 
Tulevasta vauvasta, pienestä suuresta ihmeestä.
Perheestäni ja ystävistäni. 
Vaikka maantieteellisesti välimatkaa monen kanssa onkin, tiedän että olette aina tukenani.
Vaikka olen ehkä aina ollutkin tavallaan aika itsenäinen tyyppi, niin raskauden myötä on tullut pohdittua paljon vanhemmuutta ja ehkä entistä enemmän ajateltua, kuinka paljon sitä toisia tarvitseekaan.



Tätä kasvatellaan vielä pari kuukautta.

Halusin linkittää tähän yhden lempikappaleistani. Olin Itävallassa opiskelijavaihdossa vuonna 2006, jolloin Xavier Naidoon Telegramm für X -albumi oli juuri julkaistu. Tämä on mielestäni levyn hienoin kappale ja sen sanat muistuttavat minua jostain syystä erityisesti siskoistani.

 

während sich andere plagen und nichts passiert
sind wir zur rechten Zeit am rechten Ort
und alles ist arrangiert 
ich bin dankbar dafür
weil ich jeden Tag mit meinen Brüdern und Schwestern
das echte Leben spür
was wir alleine nicht schaffen
das schaffen wir dann zusammen

1 kommentti:

  1. Sä olet myös todella tärkeä ja rakas! Ja en malta odottaa, että saan tutustua masussa asuvaan uuteen tulokkaaseen! Niin ihanaa :)

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi!