perjantai 14. syyskuuta 2012

Kirppislöytö

Minulla on ollut kaverini kanssa tällä viikolla yhteinen kirppispöytä Radiokirppiksellä (pöytä numero 66 vielä sunnuntaihin asti, vink vink). Tein hyvän löydön kun kävin siellä siivoilemassa alkuviikolla: viereisessä pöydässä roikkui tämä duffelitakki juuri minun koossani, aivan uudenveroisessa kunnossa. Itse asiassa uskon, että tätä ei ole koskaan käytetty! Pakkohan se oli tuoda kotiin turvaan.


Takin selkäpuolella on kivoja yksityiskohtia, tykkään myös hupusta (joka on irrotettava) sekä vinoleikkauksista etupuolen taskuissa. Malli on väljähkö, mutta ryhdikäs ja "muotoonommeltu". Tämä asu on toki lavastettu, ei vielä sentään villakangastakkia tarvitse. Noita uusia nilkkureitani olen kyllä ehtinyt käyttää jo ihan oikeastikin ja täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen niihin, mukavat jalassa!
 

takki Esprit Collection
nilkkurit Wonders
laukku Mulberry
huivi Pieces

4 kommenttia:

  1. Olipa hyvä löytö! Toivottavasti saat katettua uuden takin oston kirpparituotoilla ;).

    VastaaPoista
  2. Ihana takki! Mäkin olen ajatellut toiseksi talvitakiksi juuri tuonmallista takkia vastaavilla napeilla :) Kivaa kun tekee tuollaisia löytöjä, tulee varmasti hyvä mieli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pitäisi varmaan käydä useammin kirpputoreilla. Hyvä, jos toisen hutiostos muuttuu toisen löydöksi. Toi on kyllä ihan kivan mallinen, sellaisiin leudompiin talvipäiviin. Pakkasille tarvitsen untuvaa. :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi!