torstai 14. kesäkuuta 2012

Ihanat imetysliivit

Ajattelin vinkata aivan loistavista imetysliiveistä, jotka ovat helpottaneet omaa elämääni tässä vauva-arjessa. Nimittäin olen aivan rakastunut Carriwell Seamless Nursing Bra -liiveihin. Vannoutuneelle sporttimimmille urheiluliivimäinen ulkoasu ei ole mikään miinus ja nämä myös tuntuvat päällä kuin maailman mukavimmilta urheiluliiveiltä. Tukevat aivan loistavasti, olkaimet eivät putoa ja materiaali on ihanan pehmeää ja hengittävää. Klipsut saa avattua ja suljettua yhdellä kädellä. Pidän näitä myös yöaikaan ja ovat silloinkin huomaamattomat ja mukavat jopa minulle, joka en ole koskaan voinut sietää liivit päällä nukkumista. 



Yksi juttu, jota en itse todellakaan tiennyt ennen imetyksen aloittamista on, että rintojen koko vaihtelee jatkuvasti päivän mittaan. Kun rinnat ovat täynnä, ovat ne helposti ainakin yhden kuppikoon verran suuremmat kuin silloin kun vauva on juuri imenyt. Ja hieman huvittavalla tavalla myös rintojen koko keskenään vaihtelee sen mukaan, kummalla hanalla asiakas on viimeksi vieraillut. Imetysliivien koon valitseminen on siis kohtuullisen haastavaa, koska yhtä ja ainoaa kuppikokoa ei voi määrittää. Nämä Carriwellin liivit ovat siitäkin mainiot, että ne joustavat tosi kivasti eivätkä tunnu liian kiristäviltä täysillä rinnoilla, mutta eivät toisaalta myöskään pussita kun rinnat ovat tyhjemmät.


Jumppakäytössä en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta lenkkeillessä nämä ovat ainakin toimineet tosi mukavasti. Ja v-aukko on sen verran syvä, että ajattelin pukea nämä myös juhlamekkoni alle parin viikon päästä oleviin häihin. Hintaa näillä on noin 25 euroa ja väreistä voi valita mustan, valkoisen tai viininpunaisen. Itselläni on kahdet mustat ja yhdet valkoiset. Mustat kestävät 40 asteen konepesun ja valkoiset voi heittää 60 asteeseen, eli pystyy pesemään hyvin muun vauvanpyykin seassa. Saa nähdä tulenko käyttämään näitä myös imetysajan jälkeen. ;) Tietysti käyttökokemusta on vasta vajaalta kuukaudelta, joten vielä en osaa sanoa kuinka hyvin nämä säilyttävät joustavuutensa kovassa käytössä, mutta toivottavasti erittäin pitkään!

Kuvat: www.carriwell.com


4 kommenttia:

  1. Kyllä hyvät liivit ovat tosi tärkeät. Itse olen käyttänyt Anitan liivejä, ne ovat myös mukavia. Joskus olen erehtynyt ostamaan myyjän suosituksesta imetysliiveiksi kaarituelliset liivit ja ainakaan mulle ne eivät sopineet, painoivat ikävästi.
    betty

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en osaisi ajatella kaarituellisia imetysliivejä itselleni tai muutenkaan liian "muotoonprässättyä" mallia, mutta makuja on tietysti monia. :)

      Poista
  2. Mä oon kans suunnitellut ostavani vielä Carriwellin imetysliivit. Hankin ennen vauvan syntymää parit Bravadon Body Silk Seamless Nursing Brat ja ne on kyllä ihan hyvät ja tukevat. Öisin pidän ihan vaan Sloggin toppia, on tarpeeksi huomaamaton päällä. Ratsastusta varten pitäisi kuitenkin hankkia vielä jotkin tukevammat liivit, vaikka voi olla, että täytyy ostaa ihan urheiluliivit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kuullut, että tuo Bravadon Body Silk olisi jonkin verran tukevampi malli kuin tämä Carriwell. Itsekin kokeilin Bravadoa, mutta mitoitus oli liian reilu mulle. Itselleni riittää tuki hyvin tässä Carriwellissa, mutta kannattaa tietysti kokeilla miten sulle sopii. :) Mun pitäis kans miettiä jotain toista ratkaisua yöksi, saisi samalla vähän "säästettyä" näitä liivejä.

      Poista

Ilahdun kommentistasi!