torstai 13. joulukuuta 2012

Varaslähtö jouluun


Amaryllis otti varaslähdön jouluun, kukkii jo aivan innoissaan. Ehkä sillä on vähän samanlainen fiilis kuin mulla, että olis ja menis nyt se joulu jo! Pääsisi siitäkin, tykkään aina tammikuusta paljon enemmän. Uudet alut selvästi kiehtoo mua kun olen yleensä ihan liekeissä aina tammikuussa ja syyskuussa. En tiedä viitsiikö sitä luvata uutenavuotena mitään kauhean suureellista, mutta sellainen kunnon treeni-into pitäisi löytää takaisin tähän mammaan. Tänään olen menossa Bodybalanceen, jossa on ohjelma vaihtunut sitten viime käynnin, odotukset korkealla...

4 kommenttia:

  1. Mä odotan myös joulun ohi menoa, sillä joulufiilistä ei näy eikä kuulu ja myös minä jotenkin ajattelen että mitä nopeammin alkaa uusi vuosi sitä nopeammin myöskin tulee kevät. Uudenvuodenlupauksen aion myös tehdä, mutta se on niinkin simppeli kuin se, että en liho enää ikinä uudelleen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa erinomaisen hyvältä lupaukselta! Ja tosiaan heti tammikuusta eteenpäin valon määrä lisääntyy ja kevät lähenee, joten siinäkin mielessä se on aina kivaa aikaa.

      Poista
  2. Joulu on kivaa aikaa mutta uuden vuoden alku vielä parempi! Mulla myös treeni-into hiipunut nyt joulukuussa, ei vaan millään saa aikaiseksi iltaisin lähteä lumipyryyn! Uskon ja luotan että tammikuussa tulee joku luontainen tsemppi siihen asiaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä sitä välillä saakin olla enemmän kotona torkkupeittoon kääriytyneenä, eiköhän se treeni-into taas palaa meille molemmille. Eilinen Bodybalance yhdistettynä pika-salitreeniin oli kyllä niin piristysruiske mulle, tuli ihan mielettömän hyvä olo.

      Poista

Ilahdun kommentistasi!